söndag 4 november 2007

Snö

Så här såg det ut när jag vaknade igår


Idag är det borta igen

7 kommentarer:

Anonym sa...

That's right, Kung Bore har besegrats (hittills)! Underbart!

Nico sa...

Nej!Det är piss och skit att snön försvann igen.Jag hann att ha ett litet snöbollskrig, men snön får ta och komma tillbaka, snart.

Josefine sa...

Jag tyckte också det var lite snålt att den försvann. Har saknat snön lite när jag bott i England. Men en gång gjorde vi faktiskt en snögubbe där, inte illa va? :)

Jag: but...why are you putting all the snow in a pile? you can just roll a ball..

Welshie: what?! can you actually do that? I thought it was a myth... like they only do it in the movies...

ej så vana vid snö med andra ord :)

Henke sa...

jo jag hade gärna sett att snön hade stannat kvar också... är nog en av de få som gillar vinter... och snön gör ju att det lyser upp lite.

Josefine: jo engeländare har inte alltid full koll på sånt där. Har en kompis som bor i samma stad som du pluggade i... han trodde att jag ljög när jag sa att vi hade 30 grader varmt här ett tag i våras. "isnt there like always winter in sweden?"

Josefine sa...

haha exakt! så sa våra kompisar också, ba vaddå? har ni sommar? eh..jo :)

Unknown sa...

Snö suger!!! PARIS FOREVAHHH!!!!!

Anonym sa...

Nån som är på att göra en klassisk 50-tals 'informationsfilm' om hur man rullar riktiga snögubbar åt de stackars engelsmännen?