tisdag 23 december 2008

4 dagars ledighet

Är nu inne på min fjärde dag ledigt från jobbet. Hade tänkt göra en massa sånt som borde göras såhär inför jul på de dagarna. Sånt där som att köpa julklappar och liknande saker.

Hittills har julklappsinköpandet stannat på en siffra av noll. Eftersom det är julafton imorgon betyder det att jag om några minuter ska ner och springa på stan bland alla andra galningar som också är ute i sista minuten för att handla julklappar.

Varje år så tänker man att i år ska jag se till att vara ute i god tid så jag slipper den där sista julstressen. Varje år så kommer jag också på dagarna strax innan jul att nu är det bara dagar kvar och jag har allt kvar att ordna. Undrar om det går att ändra på till nästa jul...

Undrar om alla andra tänker som mig att "jag åker ner och handlar nu på förmiddagen, så hinner jag klart innan alla andra kommer ner". Ja det återstår att se. Nu åker jag i alla fall ner på stan och handlar mina julklappar.

Inga kommentarer: