torsdag 20 mars 2008

Glad Påsk å sånt där

Ja jag erkänner att jag är extremt dålig på det här med att uppdatera här för tillfället. Ska väl inte lova bättring för då blir det nog inte så ändå... så istället för att lova att jag ska bättra mig så får jag väl helt enkelt göra det istället.

I alla fall har jag väl för tillfället inte något vettigt alls att skriva, mer än att man kan passa på att önska en glad påsk, för det ska tydligen vara påsk i helgen nu. Som en bra inledning på påsken så bjöds det på smörgåstårta på utbildningen idag.

I övrigt så har jag suttit och tittat runt lite på youtube efter musik från förr och ramlade in på Thåström och klickade mig vidare från låt till låt tills jag hamnade på en låt som heter Caveman från hans tredje skiva med Peace, Love and Pitbulls.

Så för att fylla ut inlägget när jag ändå är inne och skriver så kastar jag upp ett klipp på låten också

Inga kommentarer: