tisdag 27 mars 2007

Vad ska du skriva om där då?

Det var en fråga jag fick när jag informerade om att jag återigen skaffat mig en blogg. (Kunde inte göra om den gamla som fanns nånstans eftersom jag inte kom ihåg vad jag hade för inloggningsuppgifter på den tiden.)

I alla fall åter till frågan jag fick där, vad ska jag egentligen skriva om här? Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt. Förmodligen allt och inget. Lite grann vad som faller mig in för stunden, känns bättre att ha det så än att hålla mig till något fast ämne.

Nu har jag i alla fall modifierat lite här och bytt bakgrundsfärger så att det ska se lite bättre ut än den där rosa saken det var innan. Har också lagt till en länklista till vänners bloggar, men än så länge endast lagt in Dannes blogg där, men fler kommer när jag fortsätter modifieringen.

La även till en bild på världens vackraste klubb-logga uppe i hörnet. Den åsikten kan i och för sig ha speglats en del av att Livorno är "mitt" lag. Så åter till huvudfrågan igen... jag antar att jag med den loggan högst upp i hörnet nog allt får se till att det skrivs lite fotboll här då, och förmodligen då Livornorelaterat då, vilket kan behövas eftersom det skrivs aldeles för lite Livorno relaterade saker på svenska.

2 kommentarer:

Daniel Sundström sa...

Wohoo! Jag fick den första länken! Man tackar! Jag känner mig extra hedrad och svårt ärad av detta.

Sedan vill jag bara komma med ett tips: du kan lägga till IF Bjärklövens logo där uppe också, för det är även det ett av världens snyggaste klubbmärken. Tycker jag i alla fall, men den åsikten är väl rätt färgad den med, kan jag tänka mig.

Henke sa...

Nej du daniel, någon Björklövslogga kommer du inte att hitta här så länge jag får bestämma över min blogg