söndag 25 mars 2007

10 mil söderut

Igår vaknade jag aldeles för tidigt på morgonen. Mia skulle följa med Marlene till Gävle och handla så jag hade tänkt sova länge och bara ta det lugnt. Men när hon begett sig ner mot stan för att åka så lyckades jag vara för vaken så jag gick upp och la mig för att slappa framför tvn.

När jag låg där i lugnan ro så kom Mia tillbaks hem. Tydligen var Marlene utan bil idag så de kunde inte åka ändå. Så vi bestämde oss för att ta en tur och springa runt på ikea och köpcentret istället.

Blev inhandlat nya tvättkorgar, lite glödlampor å sånt som får anses som förbrukningsvaror på ikea. Ja en ny tillbringare också eftersom den gamla gått sönder.

På köpcentret inhandlades även ett par nya skor för min del.

Nu vankas det tårta och sedan innebandy

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dålig stil att inte höra av sig när du är här nere. Som tur är så var jag i Bollnäs ändå.. =)

Henke sa...

jo eftersom det var helg så räknade jag med att du redan var uppe i bollnäs.