onsdag 28 mars 2007

Radio och fotboll

Radio och fotboll... fast inte direkt i kombination med varandra då. Har varit nere och hälsat på Rickard på folkhögskolan och varit gäst i hans Radioprogram Radioaktiv idag.

Kom i och för sig till viss del att handla om fotboll där med, eftersom Sverige idag spelar kvalmatch mot Nordirland, så nu har jag offentligt varnat för Nordirländarna och tippat svensk förlust (med den brasklappen att sverige vinner om man spelar en riktigt bra match)

Nordirland är dock bättre där hemma än vad många vill få det till och finns det minsta tendens till underskattning från Sveriges sida så tror jag fortfarande att Nordirland vinner.

Så mitt okvalificerade tips får bli att sverige förlorar med 2-1... sen så får jag sitta och hoppas att jag har fel.

Inga kommentarer: